+420 222 539 539
Mo - Fr: 8 – 22 Uhr, Sa - So: 9 – 22 Uhr

Hotel Volarik Bewertungen

Hotelbewertung

79%
Gut

von 11 Bewertungen

  • Personal

    75%
  • Sauberkeit

    85%
  • Ausstattung

    73%
  • Komfort

    82%
  • Preis-Leistungverhältnis

    79%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
  • Familie mit kleinen Kindern
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Richard

Einzelreisender, 25.12.2011

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Zlatica

Familie mit älteren Kindern, 30.10.2011

Česká republika

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Slušný standard.

  • Jediný nedostatek - v tak velkém zařízení je na škodu, že neposkytuje v prostoru jídelny kromě snídaně restaurační služby / obědy, večeře.../.

Personál
9
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Anonym

Gruppe von Freunden, 2.9.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
42 %
  • děravé ručníky a nefungující lampičky u postelí,žádné žaluzie v oknech a hučící televizor.

Personál
5
Služby
2
Čistota
7
Komfort
4
Cena/kvalita
3

Miroslav Kleiner

Älteres Paar, 3.8.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Miroslav Hrubiš

Einzelreisender, 9.7.2011

Slovensko

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
10
Služby
9
Čistota
8
Komfort
9
Cena/kvalita
8

Petr Samaj

Älteres Paar, 17.4.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • V pripade standardniho poskytnuti snidane by nebylo co resit.

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
7

wojciech gasior

Junges Paar, 12.3.2011

polska

  • Gesamtbewertung
30 %
  • Zepsuty telewizor, brak swiatla dzialajacego przy lozku. Opryskliwy personel, smiejacy sie po wreczeniu parasola, ktory byl zepsuty, a lalo porzadnie.

Personál
2
Služby
2
Čistota
4
Komfort
3
Cena/kvalita
4

Pavel Dvorský

Einzelreisender, 4.3.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Włodzimierz Nowak

Familie mit älteren Kindern, 27.2.2011

Polski

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
7
Služby
9
Čistota
9
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jiří Linhart

Älteres Paar, 4.12.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Veškeré služby byly na úrovni hodnocení.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Volarik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení a postřeh ke snídaním. Budeme se snažit snídaně vylepšit tak, aby jste byl při příští návštěvě příjemně překvapen.
Jana Kutláková
Hotelový manažer

Václav Špalek

Älteres Paar, 14.11.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Personál bohužel lhostejný,informace neúplné. Vstup do hotelu neošetřený- v noci do hotelu vnikla cizí osoba, budila nás boucháním na dveře v 5 hod. ráno. Vysvětlení od personálu nelze akceptovat ! Dolní vchod do hotelu i v noci odblokovaný, vysvětlení že máme na klíčích i čip od dolních dveří jsme dostali až po incidentu. Nechápu, proč jsou dveře odblokované a umožňující vstup do hotelu mimo kontroly recepce, když by mohly být bez problému blokované trvale - hosté mají čip a ostatní nemají v hotelu co pohledávat. Je mi líto, že musím tuto nepříjemnou událost zveřejnit. Pokazila nám dojem z jinak velmi hezkého hotelu. K čistotě a vybavení nemáme žádné připomínky, nebýt zmíněného incidentu, byli bychom s pobytem vcelku spokojeni. Parkování bylo bezproblémové a pohodlné. Stravování(snídaně) bylo pestré a v pěkném prostředí- rádi pochválíme. Protože ta noční událost byla víc než nepříjemná, požaduji od hotelu vysvětlení a informaci o opatřeních, která zabrání opakování takových příhod. Opravdu bych to nikomu dalšímu nepřál.

Personál
1
Služby
2
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Volarik hat auf diese Bewertung geantwortet.
Omlouváme se hostům za nepříjemný zážitek v časných ranních hodinách. Tento incident jsme byli nuceni řešit za pomocí Městské policie v Mikulově, která musela podnapilou osobu vyvést z objektu hotelu. Věříme, že i přes tento nepříjemný zážitek na nás hosté nezanevřou a ještě jednou se jménem hotelu omlouváme.
Jana Kutláková, manažer hotelu
Diese Webseite benutzt Cookies

Wir verwenden auf unseren Webseiten Cookies, um Ihnen den besten Service bieten zu können. Mit der Nutzung unserer Webseiten, akzeptieren Sie die Nutzung von Cookies.