+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Hotel Volarik Recenze

Hodnocení hotelu

79%
Dobré

dle 11 recenzí

  • Personál

    75%
  • Čistota

    85%
  • Vybavení

    73%
  • Pohodlí

    82%
  • Poměr cena/kvalita

    79%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
  • rodina s malými dětmi
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Richard

jednotlivec, 25.12.2011

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Zlatica

rodina se staršími dětmi, 30.10.2011

Česká republika

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Slušný standard.

  • Jediný nedostatek - v tak velkém zařízení je na škodu, že neposkytuje v prostoru jídelny kromě snídaně restaurační služby / obědy, večeře.../.

Personál
9
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Anonym

skupina přátel, 2.9.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
42 %
  • děravé ručníky a nefungující lampičky u postelí,žádné žaluzie v oknech a hučící televizor.

Personál
5
Služby
2
Čistota
7
Komfort
4
Cena/kvalita
3

Miroslav Kleiner

dospělý pár, 3.8.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Miroslav Hrubiš

jednotlivec, 9.7.2011

Slovensko

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
9
Čistota
8
Komfort
9
Cena/kvalita
8

Petr Samaj

dospělý pár, 17.4.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • V pripade standardniho poskytnuti snidane by nebylo co resit.

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
7

wojciech gasior

mladý pár, 12.3.2011

polska

  • Celkové hodnocení
30 %
  • Zepsuty telewizor, brak swiatla dzialajacego przy lozku. Opryskliwy personel, smiejacy sie po wreczeniu parasola, ktory byl zepsuty, a lalo porzadnie.

Personál
2
Služby
2
Čistota
4
Komfort
3
Cena/kvalita
4

Pavel Dvorský

jednotlivec, 4.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Włodzimierz Nowak

rodina se staršími dětmi, 27.2.2011

Polski

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
9
Čistota
9
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jiří Linhart

dospělý pár, 4.12.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Veškeré služby byly na úrovni hodnocení.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Volarik odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení a postřeh ke snídaním. Budeme se snažit snídaně vylepšit tak, aby jste byl při příští návštěvě příjemně překvapen.
Jana Kutláková
Hotelový manažer

Václav Špalek

dospělý pár, 14.11.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
54 %
  • Personál bohužel lhostejný,informace neúplné. Vstup do hotelu neošetřený- v noci do hotelu vnikla cizí osoba, budila nás boucháním na dveře v 5 hod. ráno. Vysvětlení od personálu nelze akceptovat ! Dolní vchod do hotelu i v noci odblokovaný, vysvětlení že máme na klíčích i čip od dolních dveří jsme dostali až po incidentu. Nechápu, proč jsou dveře odblokované a umožňující vstup do hotelu mimo kontroly recepce, když by mohly být bez problému blokované trvale - hosté mají čip a ostatní nemají v hotelu co pohledávat. Je mi líto, že musím tuto nepříjemnou událost zveřejnit. Pokazila nám dojem z jinak velmi hezkého hotelu. K čistotě a vybavení nemáme žádné připomínky, nebýt zmíněného incidentu, byli bychom s pobytem vcelku spokojeni. Parkování bylo bezproblémové a pohodlné. Stravování(snídaně) bylo pestré a v pěkném prostředí- rádi pochválíme. Protože ta noční událost byla víc než nepříjemná, požaduji od hotelu vysvětlení a informaci o opatřeních, která zabrání opakování takových příhod. Opravdu bych to nikomu dalšímu nepřál.

Personál
1
Služby
2
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Volarik odpověděl na tuto recenzi.
Omlouváme se hostům za nepříjemný zážitek v časných ranních hodinách. Tento incident jsme byli nuceni řešit za pomocí Městské policie v Mikulově, která musela podnapilou osobu vyvést z objektu hotelu. Věříme, že i přes tento nepříjemný zážitek na nás hosté nezanevřou a ještě jednou se jménem hotelu omlouváme.
Jana Kutláková, manažer hotelu
WEB UKLADÁ COOKIES

Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies na Váš počítač.